Hei. Jeg var tidligere medlem i gamle norcan. Første post her. Jeg kunne tenke meg å prøve ut en guerilla grow med autoflower frø. Om jeg husker riktig er det snakk om Gorilla glue fra fastbuds, en pineapple haze/ haze fra rqs, og muligens blackberry OG fra fastbuds. Alle autos.
Jeg har prøvd meg litt med en auto plante før. Northern lights fra rqs. Hadde den hjemme under ett lite vanlig plantelys på natten, og i solen på balkongen på dagen. Fikk liten spider mites infeksjon seint i flower. treatet det, og det forsvant.
(spørsmål) Fikk jeg dette pga. jeg lot den stå ute f.eks.? Ellers ble det greie resultater.
Så jeg reacher ut til mer erfarne spillere, og har noen spørsmål.
-Hva tenker dere er fremgangsmåten i et vestlandsklima?
-Hva kan jeg forvente blir utfordringene?
-Hvilke resultater kan jeg forvente av arbeidet? (Vet utendørs kan gi gode resultater)
-Hvordan starter man prosessen med å sette stilklingene ut?
-Hvilke frø kan potensielt ha bedre genetikk for utendørs på vestlandet, og er autos i det hele tatt bra for det?
Ha en god kveld!
Jeg har prøvd meg litt med en auto plante før. Northern lights fra rqs. Hadde den hjemme under ett lite vanlig plantelys på natten, og i solen på balkongen på dagen. Fikk liten spider mites infeksjon seint i flower. treatet det, og det forsvant.
(spørsmål) Fikk jeg dette pga. jeg lot den stå ute f.eks.? Ellers ble det greie resultater.
Så jeg reacher ut til mer erfarne spillere, og har noen spørsmål.
-Hva tenker dere er fremgangsmåten i et vestlandsklima?
-Hva kan jeg forvente blir utfordringene?
-Hvilke resultater kan jeg forvente av arbeidet? (Vet utendørs kan gi gode resultater)
-Hvordan starter man prosessen med å sette stilklingene ut?
-Hvilke frø kan potensielt ha bedre genetikk for utendørs på vestlandet, og er autos i det hele tatt bra for det?
Ha en god kveld!
Comment