Announcement

Collapse
No announcement yet.

Næring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Næring

    Heisann!

    Første gang jeg poster her, og første grow.
    ​​​​

    Hva slags erfaring har dere med næring til dyrking i jord? Hva fungerer best i vekst og hva er best i blomst?
    Jeg vurderer Advanced Nutrients . pH Perfect Grow, blossom og micro da disse er anbefalt på growweedeasy..com, men forholdet NPK på grow er 1 0 4. Er ikke det litt feil?
    ​​​​
    Noen som har erfaring med vanlig flytende gjødsel til tomat?


    Hvor tidlig begynner dere å tilsette næring?

  • #2
    Liker ikke markedsføringen til AN og er dessuten ganske overprisa. Man trenger ikke 20 flasker for å dyrke weed og mest sannsynlig vil du knapt merke forskjell utover basenæringen. Ganske komisk å lese på hjemmesiden deres, liten tvil om at formålet er å melke naive kunder for mest mulig penger.
    ​​​​​

    Jeg dyrker i coco og bruker T.A. Coco grow+bloom Fornøyd med det så har ikke testet så mye annet. Slipper å justere PH da den legger seg på riktig nivå av seg selv.
    ​​​​​​

    Comment


    • #3
      For å være ærlig så har jeg aldri brukt noe type næring i det hele tatt. Bruker vanlig plantejord med 20% kalk og 20% vermiculite, hender jeg endrer til jord for blomster spesific i blomst, pH tester vannet og bruker bare brønnvann fra fjellet hele perioden.

      Nå var det ikke helt det du spurte om men det er min erfaring

      Comment

      Working...
      X