Announcement

Collapse
No announcement yet.

forberedelse til første runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • forberedelse til første runde

    Heisann. Håper noen vil tenke litt høyt med meg her. Jeg har et 60,60,180 telt med 250W HiD/HPS pærer. jeg lurer på hvordan jeg kan få best utbytte av dette. Jeg tenker på å dyrke i jord og lurer på om ScrOG med to planter vil fungere, eller om jeg skulle gått for en (eller to) planter uten screen. Har noen noen tanker om hvordan man best kan utnytte dette utstyret mtp yield?

  • #2
    Om det er første gang du dyrker, kan det kanskje vere lurt å gjøre det enklest mulig.
    Du vil kunne få et bedre resultat med SCROG, men det er absolutt ikke sikkert du får det om du ikkje har dyrka i hele tatt før, eller har erfaring med hvordan strainen vokser osv.

    Comment


    • #3
      Riktig. Hvis man hadde tenkt eg straight opplegg i jord. blir telt og lys for smått for to planter?

      Comment


      • #4
        Ikke noko problem med 2 i det teltet, vil kun avhenge v hvor lenge du vegger før du switcher til blomst. Om du bruker auto frø sp kan det vere lurt p se på str og velge noen som ikkje blir av de største.

        Comment


        • #5
          Ville gått for 1 plante. Du får sikkert noe ut av det lyset du har, men du kunne med en fordel hatt mer lys ja

          Comment

          Working...
          X