Announcement

Collapse
No announcement yet.

Autogrow i cocos/autopot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Autogrow i cocos/autopot

    Hei.

    Tenkte å vise hva som vokser i teltet mitt. Kanskje flere vil vise hva de også har? ????

    Jeg har 2 gorilla cookies (2bak) og 2 lemon juice(2fremme). De er i litt forskjellig stadier i blomst.. ikke lett med autos og få de til å blomstre synkront.

    De står under 4 cree 3590 3000k og 4 chilled pucks. Har ikke målt nøyaktig watt, men ca 800w.

    Mediumet er cocos/perlite i et AUTOPOT system og kjører for tiden en EC på 1.8, pH 6.0. Næringvalget er T.A tripart system med ekstra cal/mag.

    Den som er kommet lengst i blomst lider litt av calmag mangel. Jeg ga de ingen calmag i starten, men har begynt med dette. Ellers så ser de bra ut.

  • #2
    Det vokser fort og behagelig i blomsterteltet ???? Vi får håpe at budsa vokser seg store og ikke minst juicy. Det gledes til å smake!

    Comment


    • #3
      Beklager lav aktivitet her inne ! Det er vel alle vår feil (utenom du som faktisk poster)
      Veldig kjekt å sjå ein dyrkelogg etter gammelt, og kjekt at det gror så fint rundt om kring, hold oss oppdatert om du kan <3

      Comment


      • #4
        Ja, er vell ikke akkurat en dyrkelogg, mer for å vise hva som forgår i blomsterteltet atm.

        Har startet en dyrkelogg på logg seksjon. 4 gelatos auto

        Comment


        • #5
          Det er så deilig å se buds som vokser og gror! Gleder meg til fortsettelsen av gelatoen din også
          Mvh,
          technot

          Comment


          • #6
            Så flotte ❤️

            Comment

            Working...
            X