Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min første setup (masse spørsmål)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Min første setup (masse spørsmål)

    Hei, Unnskyld for at mesteparten står på engelsk. Men jeg allerede postet på et par andre forumer med litt mindre aktivitet som er på Reddit. Og jeg rett og slett får deg til å gjøre om alt sammen på nytt. Dette er min første minigraver Jeg tenker bare beholde en eller to kanskje tre av Mødrene dem største. Så jeg tenkte å la moder plantene ha egen Penthouse i toppen der med egen LED (ikke sykt sterk) ellers og 120mm vifter (2x).. og det er vell det for mødrene

    Jeg har tenkt å lage egen dør til skapet. Prøv å gjøre det Så luktfritt som mulig og istedenfor å kjøpe telt som passer å putte inn der så har jeg bestemt å kjøpe møbler og sette opp langs veggene i steden punktum i og med at jeg må bygge egen dør og gjøre ganske mye selv så tror jeg det er like greit å bare bruke mye å bygge det rommet her istedenfor å bruke telt. Pluss at jeg elsker å gjøre ting selv da halve greia som dere ser så begynner liksom moder plantene mine å bli for store for deg dem har nå.

    grunn at jeg har valgt å ha Modum planter og litt sånn forskjellig er fordi at jeg har veldig lyst til å lære meg Hydro. Og jeg kommer til å prøve forskjellige tilbud hydroponisk dyrking. Altså jeg gjør ikke det her for å få resultatet nå akkurat nå så jeg det her for å lære meg forskjellige måter Hydro dyrking osv åssen man behandler en mamma osv osv. Så det handler mest om å lære i første omgang Det er litt av grunnen til at jeg valgte å bygge egenskap å gjøre ting sjøl da. For å lære mest mulig.og fra hva jeg har skjønt så er det å ha over planter og muligheter for å ta stiklinger Ja det bare gjør ting så mye lettere når det gjelder å lære. Hvis en dør så kan du ta en ny stikling osv. Så hvis det er noen skrivefeil Jeg bruker tale til tekst fordi jeg har problemer med høyre hånda mi akkurat nå etter en jobb ulykke. Håper på mange positive svar og dette er min første gang så jeg trenger virkelig hjelp og tips. Jeg trenger en guide elementor Så hvis du føler for å føler for å være en guide elementor å hjelpe meg så er du veldig velkommen. Så kan jeg vise deg hva jeg holder på med på video call osv. Har ikke ord for hvor mye ville satt pris på det kanskje vi til og med kan komme til enighet om en betaling.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230616_053102_Reddit.jpg
Views:	68
Size:	50.0 KB
ID:	198
    Picture 1


    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230616_053127_Reddit.jpg
Views:	66
Size:	47.3 KB
ID:	199
    Picture 2

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230616_053145_Reddit.jpg
Views:	55
Size:	47.7 KB
ID:	200
    Picture 3

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230616_053114_Reddit.jpg
Views:	66
Size:	28.4 KB
ID:	201

    Også følte jeg at jeg måtte gi med et bilde av de litt under 2 uker gamle mødrene mine..

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230616_053156_Reddit.jpg
Views:	66
Size:	88.5 KB
ID:	202
















  • #2
    Spennende dette, og du skal ikke se bort ifra at det kan gå bra, det eg umiddelbart er litt engstelig for er varmen i taket på skapet, varme stiger, og blomstrende planter tåler / liker gjerne høyere temperatur enn de i vekst og mødre stadiet.
    Avhenging av vifte og generell temperatur i rommet, så er det godt mulig det blir hel max

    Om du har spesifikke spørsmål er det bedre å stille de direkte, enn å spørre etter generelle tips og triks, det er ting du finner over alt på nettet.
    Uansett, lykke til, håper du stikker innom og oppdaterer oss iblant !

    Comment

    Working...
    X