Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cannabis på Mount Everest i Nepal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cannabis på Mount Everest i Nepal

    Hei Alle Sammen! ????️

    Jeg planlegger en tur for å erobre Mount Everest i Nepal. Jeg er nysgjerrig, vet noen om statusen for cannabis i Nepal? Mens å røyke ovenfor Everest høres ut som en drøm, ønsker jeg å forsikre meg om at jeg er innenfor lovens rammer. ????????️

    På annet punkt trenger jeg en smartklokke for å overvåke høyde, hjertefrekvens, GPS sporing og værvarsel under denne reisen. Jeg fant Samsung Galaxy Smartklokke på Soldfy. Er Samsung smartwatch perfekt for Mount Everest? Vil det fungere på Everest? ⌚

    Hvis noen har erfaring med Mount Everest, del gjerne den med meg. Jeg venter på ditt svar...​
    Last edited by IrisHolth; 05 September 2023, 10:48.

  • #2
    Hei!

    Når det gjelder cannabis i Nepal, er det fortsatt ulovlig og har vært det siden 1973. Tilgjengeligheten er stor, og det er enkelt å få tak i. Men innenfor lovens rammer får du verken kjøpt eller brukt noe i Nepal per i dag.

    Når det gjelder Mount Everest, er det et helt annet kapittel. For mer informasjon om denne krevende ekspedisjonen, vil det nok være lurt å søke råd på spesialiserte fjellklatringsforum eller lignende plattformer. Det er viktig å understreke at klatringen på Mount Everest er ekstremt utfordrende og kan ha dødelig utfall selv om du er godt forberedt. En skikkelig håndholdt GPS med InReach-funksjonalitet kan være mer nyttig enn en smartklokke i slike forhold.

    Håper dette gir deg litt mer innsikt. Lykke til med planleggingen, og husk å prioritere sikkerheten under hele eventyret!
    Mvh,
    technot

    Comment


    • #3
      Hei Technot,
      Takk for informativ informasjon.​

      Comment

      Working...
      X