Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norcan med *.no domene?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Norcan med *.no domene?

    Er jo jævli glad for at norcanforumet endelig er tilbake, det tok altfor lang tid! Men...
    Generelt skeptisk til ulovlige ting på *.no domener.
    hvordan har forumet fått tak i norcan.no? Fant bare tulle addr på norid, og heller ikle orgnr som jeg trodde var oblig for å få *.no?
    Er dette bare tullete å tenke på av meg?

  • #2
    Hei Det er lov å være skeptisk til ting
    Jeg kan berolige deg med følgende, man trenger ikke lengre org nummer for å registrere .no, holder å være norsk statsborger, slik har det vært noen år nå.
    Ellers så driver ikke vi med noe ulovlig her, det er ikke forbudt å diskutere dyrking eller rus. Men vi har selvsagt null toleranse for kjøp/salg og andre direkte oppfordringer til kriminell aktivitet.

    Vi er uansett kjempe glad for at du og mange andre finner veien "hjem" igjen her


    Mvh,
    technot
    Mvh,
    technot

    Comment


    • #3
      Virkelig deilig å se at norcan er tilbake igjen etter en sabla lang oppdatering.
      Hadde bruker her under gamle norcan men klarer ikke å finne bruker informasjonen her. Kun nye profiler som gjelder?
      Håper ellers å komme i kontakt med gamle kjente her inne.

      Comment


      • #4
        Originally posted by BeelzaBud View Post
        Virkelig deilig å se at norcan er tilbake igjen etter en sabla lang oppdatering.
        Hadde bruker her under gamle norcan men klarer ikke å finne bruker informasjonen her. Kun nye profiler som gjelder?
        Håper ellers å komme i kontakt med gamle kjente her inne.
        Kun nye profiler som gjelder pr dags dato. Nye eiere . Nye gjøker. Men kan jo vøre man får tak i gamle databaser ? Håper vi alle

        Comment

        Working...
        X